6 תשובות
כן רעיון מעולה
וואלה חוף גורדון ואז גולדה שם ליד זורם רצח
כן ממש סבבה
כןן אני עשיתי את זה והיה אחד הכיפים
שואל השאלה:
איפה הסתובבתם אכלתם? ואני יצטרך לשלם עליהם?
איפה הסתובבתם אכלתם? ואני יצטרך לשלם עליהם?
אנונימית
לא אל תשלמי עליהם כשאני הולך עם חברים אנחנו לרוב הולכים לחוף גורדון ואז למסעדת המבורגרים שיש ליד שם שנקראת הפרוסדור כל אחד משלם על עצמו
באותו הנושא: