5 תשובות
את יכולה אבל זה לא מומלץ זה סתם בזבוז כסף ללכת רק בשביל שיר או שניים וזה גם ירגיש הרגשה מביכה כזאת לא להכיר את רוב השירים
שלופ
אני!
כן אבל אולי לא תאהבי
כן אבל אולי לא תאהבי
אני אומרת לכי על זה ותהני
(וגם אני כנראה אהיה שם)
(וגם אני כנראה אהיה שם)
היוש
באותו הנושא: