8 תשובות
כן וכן
שואל השאלה:
גתה יכול לפרט לגבי מערכת העיכול? ואם עשית משהו לגבי זה
גתה יכול לפרט לגבי מערכת העיכול? ואם עשית משהו לגבי זה
אנונימית
כן
אנונימית
אני מתכוונת מוות של מישהו. אבל כן זאת חרדת נטישה וחרדה כללית
אין לי פתרון זה פשוט להתמודד עם זה, עם הזמן זה ייפחת
אולי אולי רסקיו או משהו כזה אבל אני נגיד לא ניסיתי משהו תרופתי להרגעה וכאלה. רק לדבר עם בן אדם קרוב.
מלא פעמים מצב נפשי משפיע עלינו פיזית, כמו שלא עלינו יש אנשים שמתים מצער, יש אנשים שמפתחים מחלות לב בעקבות מצב נפשי, הנפש זה הכל יש לנו תלות פיזית מטורפת בנפש שלנו
אין לי פתרון זה פשוט להתמודד עם זה, עם הזמן זה ייפחת
אולי אולי רסקיו או משהו כזה אבל אני נגיד לא ניסיתי משהו תרופתי להרגעה וכאלה. רק לדבר עם בן אדם קרוב.
מלא פעמים מצב נפשי משפיע עלינו פיזית, כמו שלא עלינו יש אנשים שמתים מצער, יש אנשים שמפתחים מחלות לב בעקבות מצב נפשי, הנפש זה הכל יש לנו תלות פיזית מטורפת בנפש שלנו
ברור
תדעי לך שזאת תגובה לגיטימית
קרה גם לי ולעוד אנשים שאני מכירה
תדעי לך שזאת תגובה לגיטימית
קרה גם לי ולעוד אנשים שאני מכירה
כן קרה לי התקף חרדה שגורם לבטן שלי לכאוב וכזה להצטרך להשתמש בשירותים אם אתה מבין למה אני מתכוונת, ופעם אחת התקף חרדה גם גרם לי ממש להרגיש שאני עוד שניה מקיאה ונלחצתי ממש לול
שואל השאלה:
בידיוק מה שקרה לי
אובדן של מישהו שהיה חשוב לי גרם לי לטראומה
יש לי חרדת נטישה
ובמשך חצי שנה יש לי בעיות במערכת העיכול ואני לא יודעת מה לעשות
כרגע כואבת לי הבטן אין לי שמץ מה לעשות
יש לך פתרון שזה קורה לך כ שכואבת לך הבטן?
בידיוק מה שקרה לי
אובדן של מישהו שהיה חשוב לי גרם לי לטראומה
יש לי חרדת נטישה
ובמשך חצי שנה יש לי בעיות במערכת העיכול ואני לא יודעת מה לעשות
כרגע כואבת לי הבטן אין לי שמץ מה לעשות
יש לך פתרון שזה קורה לך כ שכואבת לך הבטן?
אנונימית
אני בת
זה פשוט שעברתי תקופה ממש טראומטית לפני שלוש שנים אחרי תקופה ארוכה שגם הייתה טראומטית, זה קשור לאובדן של בן אדם
ומאז כל פעם שהייתי בסיטואציות חברתיות כאבה לי הבטן ממש התחילו לי בעיות עיכול של חלב.. כל פעם שהייתה לי תחושה שמתרחקים ממני ושאני עומדת לנתק קשר מבן אדם מסויים או שמישהו כעס עליי/רב איתי ישר התחילו לי כאבי בטן ועשיתי תנועות מיותרות בלי לשים לב כמו להרעיד את הרגל או סתם לשחק עם הידיים
עדיין קורה לי חלק מהדברים האלה אבל פחות
זה פשוט שעברתי תקופה ממש טראומטית לפני שלוש שנים אחרי תקופה ארוכה שגם הייתה טראומטית, זה קשור לאובדן של בן אדם
ומאז כל פעם שהייתי בסיטואציות חברתיות כאבה לי הבטן ממש התחילו לי בעיות עיכול של חלב.. כל פעם שהייתה לי תחושה שמתרחקים ממני ושאני עומדת לנתק קשר מבן אדם מסויים או שמישהו כעס עליי/רב איתי ישר התחילו לי כאבי בטן ועשיתי תנועות מיותרות בלי לשים לב כמו להרעיד את הרגל או סתם לשחק עם הידיים
עדיין קורה לי חלק מהדברים האלה אבל פחות
באותו הנושא: