4 תשובות
לא כי זה יהיה שוויוני הרפורמה נכון נותנת יותר כוח אבל עדיין
אם הכוח הזה יעבור לשמאל זה יהיה בצדק כי הם נבחרו, המטרה שלנו היא צדק.
אנונימית
כרגע השליטה היא עדיין של השמאל, בית המשפט שמאלני , והוועדה לבחירת שופטים נותנת ווטו לממשלת שמאל.
זה לא משנה במקרה הזה.. בגץ שמאלנים והמטרה של הרפורמה היא להוריד את הכח לבגץ