10 תשובות
אם אני לא טועה אז כן
היא לא חורגת, היא פשוט חצי אחות.
לא. זה נקרא אח/ות למחצה (מוזר לגמרי לא מסכימה על השם אבל סבבה)
אחים חורגים זה נגיד יש לך אחות שהיא לא מאותו האבא אז האחים שלה מצד האבא נחשבים אחים חורגים שלך כי אין לכם שום קשר דם אבל את עדיין "קשורה" אליהם בגלל אחותך
3\
לא היא אחות למחצה
יש לי אחד כזה בדרך לצערי
לא
היא למחצה
חורג זה אחד שאין איתו קשר דם. לדוגמא מאומץ/ילד של הבן זוג של אחד ההורים מהזוגיות הקודמת
אחות למחצה
אחות חורגת זאת אחות שאין ביניכם קשר דם בכלל
לא היא חצי אחות