8 תשובות
זה יותר נוח כי אבולציונית ככה אנשים היו עושים את זה פעם
שואל השאלה:
שמתי
קל יותר לחרבן ככה
זה חסך לי 2 דקות
שמתי
קל יותר לחרבן ככה
זה חסך לי 2 דקות
אנונימית
יופי^
אני שמה מתחת לרגליים פח קטן וזה הרבה יותר נוח לחרבן ככה
אנונימית
כן הגבהה בכללי עוזר. הגוף בצורת וי שגורמת לצואה לצאת בקלות יותר
תסתכלי בתמונה
תסתכלי בתמונה
קישורים מצורפים:
אנונימי
לא יודעת אם זה עוזר אבל זה נוח לי יותר
כן
מדעית זה אמור לעבוד יותר טוב בגלל הצורה שאנחנו יושבים בה
מדעית זה אמור לעבוד יותר טוב בגלל הצורה שאנחנו יושבים בה
אנונימי
זה נוח יותר ומחזיק אותך יותר חזק ויש יותר מקום לת*ת
באותו הנושא: