16 תשובות
למדתי את זה די מזמן אבל על פי מה שאני זוכר על פי חוק שני של ניוטון(מקווה שזה הנכון), f=ma משמע כוח שווה למסה כפול תאוצה. ולכן, התאוצה שווה לכוח חלקי מסה. מקווה שזה נכון:)
אנונימי
(לא יודע מה כתבתי פה ומאיפה הנוסחה הזאת הגיעה לי לראש)
שואל השאלה:
מה זה v0?
מה זה v0?
שואל השאלה:
ותודה!
ותודה!
לא רגע סליחה זה לא נכון
רגע אני מחפש את המחברת שלי
רגע אני מחפש את המחברת שלי
שואל השאלה:
סבבה! אבל מה זה v0? אני מנסה להבין כי זה גם כתוב לי במחברת
סבבה! אבל מה זה v0? אני מנסה להבין כי זה גם כתוב לי במחברת
המהירות ההתחלתית של הגוף
יש יותר מנוסחה אחת שכוללת תאוצה
זה תלוי בנתונים שלך
זה תלוי בנתונים שלך
שואל השאלה:
אה תודה רבה!
את.ה ממש מציל.ה אותי מחר יש לי מבחן מופת (ממש חשוב) והמורה שלי לימדה את החומר הזה שלוש ימים לפני המבחן וגם לא הקשבתי באותו יום אז ממש תודה! מעריכה
אה תודה רבה!
את.ה ממש מציל.ה אותי מחר יש לי מבחן מופת (ממש חשוב) והמורה שלי לימדה את החומר הזה שלוש ימים לפני המבחן וגם לא הקשבתי באותו יום אז ממש תודה! מעריכה
v=v(0)+at
x=x(0)+v(0)t+(12)at
x=x(0)+[(v(0)+v)2]t
v=v(0)+2a(x-x(0))
כל פעם שיש (0) זה אומר ההתחלתי לא להכפיל ב-0
x(0)=המיקום ההתחלתי
v(0)=מהירות התחלתית
x=x(0)+v(0)t+(12)at
x=x(0)+[(v(0)+v)2]t
v=v(0)+2a(x-x(0))
כל פעם שיש (0) זה אומר ההתחלתי לא להכפיל ב-0
x(0)=המיקום ההתחלתי
v(0)=מהירות התחלתית
כיתה יא?
שואל השאלה:
רחוק כיתה ז
רחוק כיתה ז
^^^שימ.י לב שיש סימנים שסטיפס לא שולח
שואל השאלה:
תודה רבה!
תודה רבה!
מה פיזיקה בכיתה ז?
זה חומר של תחילת יא
ואני בבית ספר צבאי שבו לומדים הרבה פיזיקה והתחלנו עם תאוצה רק בכיתה י
זה חומר של תחילת יא
ואני בבית ספר צבאי שבו לומדים הרבה פיזיקה והתחלנו עם תאוצה רק בכיתה י
חחח גם אני מופת. מופת הכי שווים
אנונימי
באותו הנושא: