9 תשובות
5.98
שואל השאלה:
איך זה הגיוני שבשדרות נסיעה בתוך העיר זה 5 שקל שנסיעה כזו 20 דקות ובתל אביב זה גם 5 שקל שנסיעה כזו היא הרבה יותר מ20 דקות
איך זה הגיוני שבשדרות נסיעה בתוך העיר זה 5 שקל שנסיעה כזו 20 דקות ובתל אביב זה גם 5 שקל שנסיעה כזו היא הרבה יותר מ20 דקות
אנונימית
כי משלמים על נסיעה, לא על מרחק, זה כמו לקנות כרטיס כניסה לאוטובוס ותרדי ממנו מתי שבאלך
שואל השאלה:
נו אז למה יש שוני במחירים של מוניות לפי מרחק? אותו דבר
נו אז למה יש שוני במחירים של מוניות לפי מרחק? אותו דבר
אנונימית
משלמים על פי מרחק, לא על פי קו.
שואל השאלה:
אתם רואים למה קפיטליזם יהיה רק טוב
אתם רואים למה קפיטליזם יהיה רק טוב
אנונימית
יותר מדי צריך להיות חינם
5.90
באותו הנושא: