9 תשובות
5.98
שואל השאלה:
איך זה הגיוני שבשדרות נסיעה בתוך העיר זה 5 שקל שנסיעה כזו 20 דקות ובתל אביב זה גם 5 שקל שנסיעה כזו היא הרבה יותר מ20 דקות
אנונימית
כי משלמים על נסיעה, לא על מרחק, זה כמו לקנות כרטיס כניסה לאוטובוס ותרדי ממנו מתי שבאלך
שואל השאלה:
נו אז למה יש שוני במחירים של מוניות לפי מרחק? אותו דבר
אנונימית
משלמים על פי מרחק, לא על פי קו.
שואל השאלה:
אתם רואים למה קפיטליזם יהיה רק טוב
אנונימית
יותר מדי צריך להיות חינם