11 תשובות
לא כי היינו כבר במצב שלא היה כסף וכן לכסף יש הקבה חסרונות אבל יש לו הרבה יותר יתרונות אם לא יהיה כסף לא תהיה מערכת יציבה של סחר חליפין
כן, בלי כסף נצטרך לחשוב על קונספט חדש לכלכלה.
שואל השאלה:
^ סוציאליזם זה לא בדיוק התכחשות לכסף, זה שיתוף של אמצעי הייצור והרווח עם כלל הקהילה
שואל השאלה:
^עדיף מבני אדם לא?
בהחלט, גרם להמון דברים רעים ומחלוקות בין בני האדם ומשפחה
שואל השאלה:
אני מניח
לא כי זה לא היה משנה סחר. לפני המצאת הכסף היו סוחרים ברכוש. סחר זה סחר לא משנה אם הוא עשוי מדף נייר או מבחורות על אונייה
כן כי אין לי כסף