6 תשובות
כן ומאד הזיק לי
כן
אנונימית
בירה נחשב? וזה לא השפיע עלי. כדי לקחת בכמויות קטנות ולא בשלוקים גדולים, זה גורם לסחרחורות...
אנונימית
כן.. אני בן 15, ושתיתי וודקה, עראק, יין, וודקה מעורבב עם ספרייט.. אבל אף פעם לא השתכרתי.
כנ"ל התגובה שמעלי
באותו הנושא: