7 תשובות
אין ממש סרט שאני מתחרטת
גם אם אהבתי סרט אחד יותר מהסרט השני זה לא משנה עדיין נהנתי
מתחרט על קפטן מארוול, בזבוז של שעתיים מהחיים שלי
הנוקמים**
סרט שאני לא מתחרטת:
כמעט כולם. אבל במיוחד לא מתחרטת שראיתי את הנוקצים הראשון, גרם לי להיכנס ממש למארוול.

סרט שאני כן מתחרטת:
הסרט של הענק הירוק, לא רק שזה סרט גרוע של מארוול זה סרט גרוע בכללי שלא תורם בידע ליקום של מארוול, לחדשים ביקום ממליצה פשוט לדלג
ראיתי מלא בקולנוע וכולם התחרטתי
כל סרט של מארוול אני לא מתחרטת שראיתי חוץ מהניצחים
מתחרטת- ת'ור אהבה ורעם
לא מתחרטת- קפטן אמריקה: הנוקם הראשון