5 תשובות
כלב הוא היבר הטוב ביותר של האדם.
סתם
אבל הםעם באמת
זה לגמרי מובן, הם כאילו מדברים אלינו בלי מילים
אוהבים בלי שום אינטרס, אין צביעות. טהורות מלאה.
אין שום סיבה שזה לא נראה לי הגיוני
הגיוני ביותר לא סתם אומרים הכלב הוא החבר הטוב ביותר של אדם..
את סומכת עליה כי אין לה למי לספר מה שאת אומרת ואת מרגישה פתוחה כי היא גם ככה לא מבינה אותך.
כלבים הם אכן מבינים והם פשוט מפרגנים ומרחמים וזה חמוד
אולי אין להם כלב כי מי שיש לו כלב שהוא אוהב יבין כמה החיבור אליו הוא מטורף
כי הם לא מבינים מה זה הקשר המדהים הזה בין האדם ל-כלב,
כי זה באמת מתוך אינסטינקט נשמע מוזר אבל זה כן הגיוני שהכלבה שלך היא החברה הכי טובה שלך