12 תשובות
גם לי אין
לא גם לי
גם לי
אנונימית
לא גם לי אין
לא בקטע קרינג אני יוצאת עם כמה חברים מהמרכז אתה יכול להצטרף אם אתה רוצה
לא
שואל השאלה:
אה טוב לפחות עכשיו אני לא מרגיש לבד
אנונימי
שואל השאלה:
לו*
אנונימי
גם אני לא (: עם המשפחה הכי כיף !
שואל השאלה:
^^^^^^אה תודה
אנונימי