5 תשובות
שואל השאלה:
לא נעים
לא נעים
אנונימית
תגידי לו, אני אמרתי את זה לבן זוג שהיה לי
זה באמת לגיטימי ולא פןגע
זה באמת לגיטימי ולא פןגע
שואל השאלה:
מצד אחד באלי לפעמים משעמם לי ומצד שני לא תמיד באלי הוא מתקשר כל 5 דקות וכל שיחה היא לפעמים קצרה לפעמים לא
מצד אחד באלי לפעמים משעמם לי ומצד שני לא תמיד באלי הוא מתקשר כל 5 דקות וכל שיחה היא לפעמים קצרה לפעמים לא
אנונימית
תקשיבי אתם יחסית קצת זמן ביחד אז הוא כנראה רוצה להיות איתך ולהכיר אותך יותר אבל אל תסבלי בזוגיות אתם צריכים לתקשר ולהגיד מה מפריע לכם וזה בסדר שאת לא רוצה להיפגש איתו כל יום פשוט תדברי איתו שיהיה קשר והוא לא יפגע או משהו
שואל השאלה:
אנחנו יומיים ביחד
אנחנו יומיים ביחד
אנונימית
באותו הנושא: