התחברות
הרשמה
זה הגיוני שאני לא מצליח לדרוך על הרגל לאחר הורדת התפרים (עברו שבועיים מאז ההורדה)?
הרגשתי כאב מטורף ברגל כשניסתי ללכת ואני לא מצליח להזיז אותה עכשיו
מה אני אמור לעשות כואב לי נורא?
8 במאי 2023, 18:19
2 תשובות
מצטרפת לשאלה
ט
טייגריניה
נראה לי שכן
❤
❤עמית❤