2 תשובות
אם זה בטווח הגילאים 13-16 זה בסדר זה גם לי היה זה שום דבר
אני במדא...
לא לשכוח שבחזה יש המון שרירים אז כן הגיוני שיהיה לך כאבים פה ושם שדוקרים פתאום,
ואם הכאב מתגבר בנשימה עמוקה אז זה אומר שזה לא קשור ללב זה קורה לכולם וגם לי תמיד אז אין לך מה לדאוג.
לא לשכוח שבחזה יש המון שרירים אז כן הגיוני שיהיה לך כאבים פה ושם שדוקרים פתאום,
ואם הכאב מתגבר בנשימה עמוקה אז זה אומר שזה לא קשור ללב זה קורה לכולם וגם לי תמיד אז אין לך מה לדאוג.
באותו הנושא: