8 תשובות
לא רק אוברייטד אלא נוראית
אנונימית
לדעתי סדרה טובה!!
אני חושבת שזאת סדרת ספרים מצוינת ואהבתי אותה מאוד, בעיניי לא סתם אנשים מתלהבים ממנה אבל כל אחד וטעמו האישי
אוברייטד ברמות.
רגע לא הבנתי קראת את חטאי אבות ולא נולדו לדם? איך? קודם כל קוראים נולדו לדם ואז הקאמורה ואז חטאי אבות
ולשאלה, לא אוברייטד,זוהי הסדרת ספרים האהובה עליי
ולשאלה, לא אוברייטד,זוהי הסדרת ספרים האהובה עליי
האמת שלט אוברייטד בעייני
אבל באופן אישי אני גם פחות התחברתי לדואט
אבל לעומת ההמשכים
אמאלה
הם וואו
וגם נולדו לדם עצמה סדרה שאני מאד אהבתי
אבל הקאמורה היא הפייב עד עכשיו
אבל באופן אישי אני גם פחות התחברתי לדואט
אבל לעומת ההמשכים
אמאלה
הם וואו
וגם נולדו לדם עצמה סדרה שאני מאד אהבתי
אבל הקאמורה היא הפייב עד עכשיו
קראתי יןתר טובים הוא סבבה כזה אבל אוברייטד בעיניי
שואל השאלה:
תאמת שלא הכרתי בכלל את הסדרה ורק אחרי שקראתי טת חטאי אבות הבנתי שיש לזה ספרים לפני
תאמת שלא הכרתי בכלל את הסדרה ורק אחרי שקראתי טת חטאי אבות הבנתי שיש לזה ספרים לפני