8 תשובות
אולי בצהריים נקווה שלא
הפצצות יתחילו בצהרים או ערב הם לא יורים בבקרים
אנונימית
מה אתה אומרר אני גם מהדרום ולא זכור לי בתקופה האחרונה טילים בשבע בבוקר
אנונימית
טוב אני כרגע בצפון בגלל החג אז אני לא כזה מורתעת
אבל נקווה לטוב
אנונימית
עוד כמה שעות
רגע אני אתקשר לגיהאד אשאל אותם
אנונימית
הערבים האלה רק דיבורים
הכל פוזות