167 תשובות
נועה קירל
נועה קירל
כל זמרי המזרחית והפופ הישראלי:):):)
כל הזמרי טיקטוק
מה רע במזרחית?
ולשאלה:דואה ג'יפה
זמרי טיק טוק , וזמרים ש"שרים" שירים אבל זה לא שירים סתם דיבורים
"זמר"
בן זיני
עומר אדם, בן זיני. הם מוציאים שירים רדודים יותר מהמקרנה
נועה קירל. סורי אבל אני ממש שונאת אותה
אוי כל הזמרי טיקטוק ועוד יש איכשהו אנשים שאוהבים אותם
לא כי "את הטיקטוק משגעת מחוברת לא עונה" זה משפט עם כל כך הרבה משמעות מה אני אגיד
אנונימית
זמרי טיקטוק זמרים ישראלים וכמה להקות בחול
כל הזמרי מזרחית
כל הראפרים
אנונימי
^שכחתי להוסיף לרשימה גם כל אמן אפשרי שלא עושה רוק




(אני ציני)
אנונימי
אייל גולן וכל תשובה אחרת שגויה
אנונימית
נועה קירל
אנונימי
זמרי טיקטוק ואנה זק
the weekend
הארי סטיילס וכל הזמרים הישראליים.
זמרי טיקטוק
וואי אני שונאת שפשוט יורדים על כל המוזיקה הישראלית, יש זמרים ישראליים ממש טובים. ולשאלה אנה זק
אנה זק
מה יש לכם עם מזרחית וזמרים ישראליים וים תיכוניים
זאת מוזיקה ישראלית והכי יפה שיש
לשאלה דואה ליפה וכל מי שנגד ישראל
הייתי אומרת גם זמרי רוק וכל היפנים האלה אבל זה שאני לא מתחברת למוזיקה שלהם לא אומר שהם צריכים להפסיק לעשות מוזיקה :)
אז כן כל הזמרים ששונאים כת ישראל בלי שום סיבה הגיונית או שטיפת מוח מגיע להם לא לעשות מוזיקה יותר

על מה המינוסים מה נסגר איתכם
זמרים ששונאים את ישראל לא מגיע להם לשיר יותר דוחים
אני לא כמוכם, לא אמרתי על זמרים שאני פחות מתחברת שלא מגיע להם לשיר יותר, הם זמרים שלא עשו לי שום דבר ואני נטו לא אוהבת את הסגנון מוזיקה והקול שלהם אפילו בכלל בכלל לא
אבל זה לא אומר שלא מגיע להם לעשות מוזיקה
לזמרי עוכרי ישראל לא מגיע לעשות מוזיקה
יאללה איתכם תתקדמו
קצת פירגון פה לישראלים לא יזיק
נועה קירל חד משמעית
כל המזרחית
פופ זול
טיקטוק
קייפופ זבל
ים תיכונית
לכל מניהם הזמרי טיקטוק שכל אחד חושב שהוא זמר אחרי שהוא הוציא שיר אחד ליוטיוב
כל היוטיוברים.
אה ומארון 5 הם לגמרי איבדו את מה שהם היו פעם אז כדאי שיפסיקו
אף אחד.. שכל אחד יעשה את מה שעושה לו טוב.
גם אם אני לא אוהבת זמר מסוים אני לא ארצה שהוא יפסיק..
נועה קירל
עומר אדם ונועה קירל
אנונימית
בן זיני
אלה לי..

מה היא כבר עושה חוץ מלצרוח
אנונימית
מרגי
אנונימית
אייל גולן
כל האלה שחושבים שהם זמרים
דה וויקנד
נונו
אנא זק
כל הזמרי מזרחית למינהם
להקות קייפופ
ועוד :)
שכל אחד יעשה מה שבא לו אם אתם לא אוהבים את השירים שלהם אתם לא חייבים להקשיב
דואה ליפה
נועה קירל
זה של מחוברת לאהעונה
אייל גולן
כול מי שאמר נועה קירל עומד למות בעוד
10,9,8,7,6,5,4,3,,2,1
אוףף זה חא עובד אני אהרוג אותכם בעצמי
אני אשמור שמות משתמש ואהרוג אותכם
כול מי שאמר מרגי ואנה זק גאה בכם
ולשאלה: כול אויב/ת של נועה
למה נועה קירל? אני לא מת על המוזיקה שלה אבל אל תגזימו יש יותר גרועים. אישית הייתי רוצה שחצרוני יפסיק לעשות מוזיקה הפסיק לנו מהבלדה על המחבל והמתנחל
אנונימי
אן בי.
זמרי מזרחית כגון אייל גולן משה פרץ עומר אדם וכו וכו שונאת מזרחית.
אבי אברומי
אייל גולן
מצדי שכל שאר הזמרים שאני לא שומעת ישרפו לא באמת איכפת לי (אני לא באמת מאחלת להם להישרף)
^^^^^^^ואז אומרים שפאנדום הקייפופ הוא מטומטם...

לשאלה:אייל גולן...ויש עוד שאני לא אוהבת את המוזיקה שלהם אבל אני חושבת שכל אחד יוצר את המוזיקה שלו וצריך לכבד את זה
אבי אבורומי
אנונימית
אנה זק
בן זיני
ענבל רז
אנה זק
מרגי
אבי אבורומי
אודיה
אגם בוחבוט
וכל האלה שמוצאים "שיר" שמתבסס על מילה אחת וזה הופך להיות טרנד
זמרי טיקטוק וזמרים ישראלים בכלל. הכל מתדרדר משנייה לשנייה שאין לי כבר כוח
אבי אבורומי
ענבל רז
בן זיני
אייל הזה
נועה קירל וכל בן זיני ואלה
אייל גולן עומר אדם איתי לוי
איכ ימגעילים מה נועה קירל עשתה לכם
היא מהממת
את הטיק טוק משגעת
אנונימית
אבי אבורומי
נועה קירל, נונו, אנה זק, בן זיני ואגם בוחבוט...
וזה רק מי החמישה שאני הכי רוצה שיפסיקו עם המוזיקה
זה ששר "אוהב אותך"
אפילו אי אפשר לקרוא לו זמר
אייל גולן
נועה קירל
אנה זק
עדן בן זקן (המוזיקה שלה התדרדרה)
כל הזמרים ששרים בעברית, והראפרים שכל מילה שניה שלהם היא גסה או קללה.
נועה קירל חובה!
בן זיני בזריז
אנונימית
עומר אדם
אייל גולן , השירים שלו של היום שונים מהשירים היפים שלו מפעם
טיני
לאלי
ג'יי לו
מאלומה
כריס בראון
ביונסה
לינוי ביטון
אנונימי
וואלה לא רוצה להרוס פרנסה של אף אחד, גם אם אני פחות מתחברת למוזיקה שלו.
אבל מה שכן, אנסים ופושעים כאלה שפוגעים באחרים למניהם שממשיכים לקבל הערכה והאהדה וחיים רגיל.. זה משהו שצריך להיפסק.
אני גם לא מתחברת לכל הזמרים
כל "הזמרי" טיקטוק האלה
אנשים שלא קשורים למוזיקה בכלל שמוציאים שירים
ואייל גולן כי הוא סוטה
dingdong
ברו באמת שמת את דה וויקנד ונונו באותה רשימה?
אף זמר איך המוסיקה שלהם פוגעת בי?
כל הזמרים שהתחילו בטיקטוק
הם לא זמרים לדעתי
ובעיקר בן זיני יש לו קול מחריד לדעתי
איליי גולן
כל מי שאומר אייל גולן הוא רפה שכל שלא יודע איך מערכת המשפט עובדת, אין שום סיבה להאמין לקורבן, תפסיקו להאמין לשמועות
שום זמר.
שכל אחד יקשיב למי שהוא אוהב. אני בוחרת את השירים שאני מקשיבה להם לא אף אחד אחר ואם אני לא אוהבת זמר מסוים אני פשוט לא אשמע אותו למה להרוס לו קריירה שלמה
למרות שכשאני חושבת על זה אז זמרים אנטישמיים או כאלה שמעודדים פיגועים בנו, זה פשוט זמרים שלא צריך להיות להם מקום בעולם הזה בעיני
אודיה הזאת
אייל גולן
אבי אברומי כל האלה שחושבים שהם זמרים בגלל טיקטוק
בן זיני ואייל גולן

ולמה כולם שונאים את דואה ליפה? היא ממשש טובה
6_6
כל אלה שכתבו דואה ליפה
מה כואב לכם
אתם בטח מודעים לכמות האנשים ששונאים את ישראל, ואין לנו שום דבר לעשות עם העובדה הזאת.
אבל בתור מוזיקאית יש לה אחלה מוזיקה, ואני אמשיך לשמוע מוזיקה שלה.
מהסיבה הפשוטה מאוד שמוזיקה שופטים לפי איכות ולא לפי האופי והדעות של הזמר ששר אותה.
טיילור סוויפט
נועה קירל
אנה זק
נונו
אגם בוחבוט
וכו
אודיה
אלין גולן
נונו
האייל של את הטיקטוק משגעת
אן בי
וכל מי שבטיקטוק וחושב שהןא זמר
זמרי טיקטוק
לימון אינסולין
למה שמישהו ירצה שזמר יפסיק לעשות מוזיקה?
1)מה אכפת לכם מה הם עושה? אם אתם לא אוהבים את המוזיקה שלהם אז אל תקשיבו להם, זה לא פוגע בכם
2)מה אם הטעם שלכם במוזיקה ישתנה? יכול להיות שאז תאהבו את המוזיקה שהם מכינים

(כשדיברתי על הזמר.ת/להקה דיברתי ברבים)

לפי דעתי שואלת השאלה הייתה צריכה לשאול "איזה זמר/להקה אתם לא אוהבים?" היא הייתה מקבלת את אותם התגובות ויותר (כי אז מתחכמים כמוני לא היו עונים תשובות כאלה (: )
בן זיני.
אנה זק
כל הזמרים הישראליים עדן חסון וכל אלה
אנה זק
ההוא ששר את הטיקטוק משגעת
אייל גולן ועומר אדם
אייל גולן
עדן בן זקן
דואה ליפה
ג'סטין ביבר
בן זיני ואנה זק
אהה והכי חשוב אביב גפן
אנונימית
כל זמר ישראלי שלא כותב לעצמו ומלחין לעצמו ועושים לו את כל העבודה והוא מקבל קרדיט, להקות שכל המוזיקה שלהן ממוחשבת, בלי כלי נגינה אחד ועוד קוראות לעצמן להקות. רק שיהיה ברור שאין לי בעיה עם מוזיקה ממוחשבת אבל אי אפשר לקרוא "להקה" לחבורה שלא מנגנת
אנונימי
הארי סטייליס
דקל וקנין חד משמעית
אן בי
נונו
בן זיני
דואה ליפה
דה וויקנד(השירים שלו לא הכי טובים)
להוציא את הרשימה?
תוציאי
^^^^דקל וקנין עושה שירים עד היום?
חד משמעית אייל גולן
או בן זיני. מה הקשר הוא לא זמר...
נועה קירל
זמרי מזרחית
פופ ישראלי
טיילור סוויפט
לא חושבת שיש זמר כזה, כאילו- אם הם מפריעים לי אני פשוט לא האזין להם.
לא מכבד מצדי לומר "הייתי רוצה שיפסיק לעשות מוזיקה" או במילים אחרות "שיפסיק את הקריירה שלו".
בן זיני הזמר לכאורה הזה
אייל גולן אני יודעת שהבן זוכה אבל נשים אומרות שהוא הטריד אותם פגע בהן מינית זה לא בסדר לתת במה לבן שכזה לפרסם אותו לפרנס אותו
@yuvi צודקת לגמרי! בגלל זה כתבתי אותו גם.
אגם בוחבוט
מה זה לעזאזל השיר של אורבניקה שהם הוציאו
אני רוצה למות ממנו
אנונימית
yuvi איזה סיבה הגיונית יש להאמין לקורבן? אני מאמין רק לעובדות והוכחות
מיכאל ספיר
בן זיני
אנונימי
איך בן זיני לא עלה פה מספיק?
נונו
נועה קירל
כל זמרי המזרחית והפופ למיניהם
בילי אייליש
טיילור סוויפט
כל הקייפופ הדוחה הזה
ושיחזירו את הרוק למיינסטריםם:))
אנונימית
אגם בוחבוט, די
אייל גולן
אייל גולן ומרגי
הארי סטיילס
תעשו מינוסים דעה שלי
פופ ישראלי>>>
כל הזמרי מזרחית
אודיה הזאת היא אשכרה ממלמלת!!
אף אחד למה שאני ארצה דבר כזה אם זה עושה להם טוב למה למנוע מהם
אף אחד אם זה עושה להם טוב מי אני שאמנע את זה מהם
זמרי טיקטוק חדמש!
אנה זק
כל זמר ששייך לאילןמינטי
חסר למי שכותבת בילי אייליש
אודיה
בן זיני טיילור מלכוב קווין רובין כל הוואנה ביז
אנה זק למרות שאני אוהבת אותה אבל זמרת היא לא
אבי אבורומי
ואמאלה כל הצאחלות שעושות מינוסים תכחדו כבר ימביכות
אנה זק.
כל הזמרים של הצ'אחלות
אבי אבורומי
ויש איזה אושר אחד של "תראי אהובתי"
כל האלה
נמאס
Vas
עומר אדם
יש לו קול נוראי לא מבין מה אוהבים בשירים שלו
אילו שכתבו אייל גולן, נראה לי נכון לזמנים של היום הוא כבר לא משהו, אבל היו לו מלא שירים מדהימים
דואה ג'יפה
מזרחית אחלה מוזיקה, זה מתנשא פשוט לשנוא מזרחית נטו בגלל שזאת נחשבת מוזיקה "נחותה"
אין לכם מה להגיד על אייל או פאר או אושר כהן וכאלה שוואלה יש להם יכולות ווקאליות מטורפות הרבה יותר מהרבה זמרים שאתם אוהבים
ולשאלה, בן זיני. שיפסיק לעשות תוכן או מוזיקה ושיעלם מהאינטרנט פשוט
כולם אומרים נועה קירל אני רק מזכירה לכם שהיום היא מייצגת אותנו
אף זמר.
מוזיקה היא דרך של הרבה אנשים להתבטא או פשוט לעשות מה שהם אוהבים, אין לנו זכות למנוע את זה מהם.
מי שלא אוהב- שלא ישמע. ממש לא מעניין אותי מה הם עושים ומה הם שרים.
זוהר ארגוב
הוא הלך לעולמו כפרה ^^
והוא היה זמר טוב
עומר אדם
דואה ליפה דה וויקנד
כל זמרי הפופ בעולם אם מיזרחית אני יכול לישרוד
כנראה רוב הלהקות החדשות של הפופ
אורן להב
יש לדוגמה אנשים שפוגעים בעצמם בגלל המוזיקה הספציפית הזאת שאעדיף לא לומר, והח'ברה מושפעת מיזה ונפגעת גם בגלל התרבות שלה אך אעדיף לא לומר איזה סוג מוזיקה כי אם יש אנשים שזה עושה להם טוב בארץ אז אין סיבה שאפתח את התרבות שלהם והמוזיקה הזאת.
גיא מספיק
הזה של "את הטיקטוק משגעת" ונונו ואייל גולן ונטע ברזילי
כל היוטיוברים האלה שמנסים ליהדות זמרים
אנה זק ונועה קירל, נכון שנועה מייצגת אותנו באירוויזיון אבל עם כל הכבוד לא יכול לשמוע אותן
בן זיני
קובי מרימי
בן זיני ודילן דרור, ואם אפשר שהם יפסיקו באופן כללי להתקיים ולא רק לעשות מוזיקה, אעריך תודה
כל זמר ישראלי... מינוסים בואו אליי אנשים שלא מוכנים לקבל דעה שונה (:
אנונימי
טיילור סוויפט.
^אין דילי בכלל
אם אתם לא רוצים לשמוע אל תשמעו למה לרצות שיפסיקו לעשות מוסיקה ??