4 תשובות
זה מזיק לטווח הרחוק ללב
מבחינת הקפאין פעם ביום-יומיים אם אתה לא שותה קפה ושום דבר אחר שיש בו קפאין.
מבחינת הסוכר ושאר הדברים עדיף כמה שפחות או אפילו בכלל לא.
מבחינת הסוכר ושאר הדברים עדיף כמה שפחות או אפילו בכלל לא.
שואל השאלה:
מה זה יכול לעשות אם זה יותר?
מה זה יכול לעשות אם זה יותר?
אנונימי
פעם באף פעם
מקסימום פעם בשבועיים
זה ידפוק לך את נגוף בקצרה.
בין אם זה הלב המוח המערכת עיכול. כל החומרים זבל שיש שם וקפאין מפוצץ ידפוק את הלב.
ואני הייתי מכור לאקסלים ברמה של 3 ביום
מקסימום פעם בשבועיים
זה ידפוק לך את נגוף בקצרה.
בין אם זה הלב המוח המערכת עיכול. כל החומרים זבל שיש שם וקפאין מפוצץ ידפוק את הלב.
ואני הייתי מכור לאקסלים ברמה של 3 ביום
באותו הנושא: