5 תשובות
כי מיצו כבר את השם יוחנן
אנונימי
אני לא נושמת אנחנו פשוט לא מקוריים
כי הם חושבים שהשם הזה מתאים ויפה לכלב שלהם
כי אנחנו מדינה מקורית מידי
רק הכלבה שלי עם שם מקורי (דורותי)