4 תשובות
עם כל הצער שבדבר וכמה שמשתדלים לא לפגוע בחפים מפשע, לפעמים אין ברירה.
אנונימי
מתי הרגו ילדים בעזה? צהל עושה הכל בשביל לא לפגוע באזרחים אפילו לבטל את הירי
לא מנסים להרוג ילדים בעזה אתה יודע
זה נוראי אני מסכים עם זה לגמרי אבל זה לא דברים ששולטים בהם
זה נוראי אני מסכים עם זה לגמרי אבל זה לא דברים ששולטים בהם
כי הם נמצאים באותו מקום עם המחבלים
באותו הנושא: