11 תשובות
איזה חמודה היא
התרגשה מאוד ובכיתי כשראיתי את המבט שלהה איזה מאמי היאא!!
התגגשה בטירוף וריגשה את כולם זה בטוח.
הביצוע עצמו של השירה היו כצה זיופים אבל בסדר והריקוד נדיירר
התרגשה מאוד ובכיתי כשראיתי את המבט שלהה איזה מאמי היאא!!
התגגשה בטירוף וריגשה את כולם זה בטוח.
הביצוע עצמו של השירה היו כצה זיופים אבל בסדר והריקוד נדיירר
היה סבבה
בפזמון היא זייפה בטירוף ולא הבנתי את הקטע של הפנומנל
אבל היא נתנה שואו מדהיםם
בפזמון היא זייפה בטירוף ולא הבנתי את הקטע של הפנומנל
אבל היא נתנה שואו מדהיםם
היה נחמד לא אומרת שגרוע אבל ניתן לעשות כמה שיפורים קטנים ויהיה מושלם.
רואים שהיא גם התרגשה.
ונראה לי שהקהל מאוד אהב את הסולו דאנס שלה.
רואים שהיא גם התרגשה.
ונראה לי שהקהל מאוד אהב את הסולו דאנס שלה.
אנונימית
לדעתי היא מושלמת ממש והייתה הכי טובה שם אבל היא יכלה לתת הופעה יותר טובה
ציפיתי שהקול יהיה יותר עמוק
אבל ככה זה בלי האפקטים שעושים והכל
הריקוד היה פצצה
כולם עפו
אבל ככה זה בלי האפקטים שעושים והכל
הריקוד היה פצצה
כולם עפו
הריקוד בסדר אבל השירה פחות..
אנונימי
הריקוד היה וואו מטורף אבל השירה קצת פחות כי היא הייתה ממש בלחץ
אחד הנדירים
כמו בחזרות
היה יוצר טוב מכל מי שהיה עד עכשיו
היה יוצר טוב מכל מי שהיה עד עכשיו
נדירר
אבל רואים שהיא התרגשה והפנומל היה מוזר
אבל רואים שהיא התרגשה והפנומל היה מוזר
היא מהממת וביצוע מטורף לגמרי
מלא מזייפים זה לא פשוט לשיר ככה בלייב עוד ולמרות כמה שראו שהיא התרגשה היא שרה מדהים והריקוד שלה בכלל היה מטורף
מלא מזייפים זה לא פשוט לשיר ככה בלייב עוד ולמרות כמה שראו שהיא התרגשה היא שרה מדהים והריקוד שלה בכלל היה מטורף
באותו הנושא: