10 תשובות
שואל השאלה:
מלא מלא אומרים את זה בערוץ של כאן ביוטיוב בתגובות
אנונימי
כי היא שרה שם היום ממש מזעזע וממש חבל כי השיר שלה ממש טוב ולדעתי היה לנו סיכוי אבל היא דיי הרסה אותו
שואל השאלה:
^אז למה היא לא משתמשת בזמרי ליווי בחלקים שיותר קשים ומלחיצים
אנונימי
וואיי היא ממש זייפהה
דווקא ההישראלים מפרגנים לה הכי פחות
שואל השאלה:
^אז שבגמר תנסה לשיר יותר רגיל ופחות לנסות להביא חידושים וקישוטים לשיר
עדיף שתשיר כמו בהקלטה ואז יהיה פחות מקום לקרינג' ולטעויות
אנונימי
אין לה קול
היא יודעת לרקוד ולהופיע אבל אין לה קול
אנונימית
היום היא באמת ממש זייפה

שמחה לדעת שאני לא היחידה שחושבת ככה
אנונימית
אף אחד לא אמר את זה. היא שרה טוב מאוד
היא יודעת לשיר היא זמרת מעולה. לא יודעת למה דווקא היום היא עשתה את זה לעצמה