תשובה אחת
לפנות בוקר צה"ל הרג שלושה בכירים בג'יהאד האסלאמי.
לרוב לפי מה שאנחנו רגילים אליו הם אמורים להגיב בחזרה אך עד עכשיו לא קיבלנו אפילו ירי רקטי אחד לעבר ישראל.
לפי מה ששמעתי הג'יהאד רוצים להפתיע אותנו ולכן הם עדיין לא מגיבים.
לרוב לפי מה שאנחנו רגילים אליו הם אמורים להגיב בחזרה אך עד עכשיו לא קיבלנו אפילו ירי רקטי אחד לעבר ישראל.
לפי מה ששמעתי הג'יהאד רוצים להפתיע אותנו ולכן הם עדיין לא מגיבים.
באותו הנושא: