4 תשובות
תשמחי בשבילה ותנסי להגיד ערעור מקסימום לא תצליחי
אין לך מה לכעוס עליה אם שתיכן ניסיתן להתקבל ורק היא הצליחה, מישהי אחרת תקח את המקום שלה ואם זאת לא את כנראה שיש מישהי שהצליחה להיות קרובה יותר לקבלה
תשמחי כיאלו את קיבלת את זה זאת חברה שלך תפרגני לה למרות שזה מבאס לפחות תשמחי שחברה שלך קיבלה את זה ולא מישהי אחרת
מבינה שזה מבאס אבל עוד אנשים התקבלו לשם ולא רק היא ואין מה לעשות כל בן אדם שונה וזה שהיא הצליחה למשהו אחר אולי לדבר אחר היא לא תצליח ודווקא את כן..
זה שהיא תצא לא אומר שהכרח שיכניסו אותך, זה לא יעזור