8 תשובות
פשוט לעדכן
פעם בטעות הוצאתי מישהו מהחנות בלי לשלם
שואל השאלה:
גם ככה המסעדה עוד מעט נסגרת אבל זה רק בעוד שלושה שקלים ולא הרבה משלוחים אבל בתכלס יראו את זה?
אנונימית
זה לא משנה אם יראו או לא יראו , כדי שאת תצאי הכי טוב מכל הבחינות הייתי ממליצה לך כן לספר למנהל. גם תצאי כנה וגם לא תפסידי מזה , אין לו מה לעשות עם זה , כרגע הוא הרוויח
לא מאמינה שזה יפגע בך לספר
זה קורה בעיקרון וטעות אנוש, אם המנהל/ת שלך סבבה הייתי ממליצה לספר אפילו :)
שואל השאלה:
בשתי שקל יותר^
אנונימית
שואל השאלה:
טכנית זה החברת שליחויות הרוויחה
אנונימית