11 תשובות
יש מצב שיהיה. אני לא ככ מבינה למה אישרו לעשות את ההופעה הזאת, ממש מסוכן.
סיכוי טוב מאוד
תשמרו על עצמכם
תשמרו על עצמכם
יש סיכוי
^ כי הם בתסמונת ה- "לי זה לא יקרה"
יכול להיות
^ חחח בסדר ואם כן היה קורה?
לא להיות גיבורה אחרי מעשה
מזל שזה לא קרה. תשמרו על עצמכם גם עכשיו
לא להיות גיבורה אחרי מעשה
מזל שזה לא קרה. תשמרו על עצמכם גם עכשיו
שואל השאלה:
נע הייתי בלחץ מוות לא ידעתי בכלל שזה הסיכון
ונשמרנו הכל טוב. פיקוד העורף אישר זאת, אפשר לסמוך על זה.
ואחרי מעשה, כאילו מה עשיתי
ותודה:)
נע הייתי בלחץ מוות לא ידעתי בכלל שזה הסיכון
ונשמרנו הכל טוב. פיקוד העורף אישר זאת, אפשר לסמוך על זה.
ואחרי מעשה, כאילו מה עשיתי
ותודה:)
אנונימית
לא משנה העיקר שהכל בסדר!! :)) ❤
שואל השאלה:
כן תודה מהממת❤❤
כן תודה מהממת❤❤
אנונימית
שואל השאלה:
אז למה כל כך הרבה אנשים באים
אז למה כל כך הרבה אנשים באים
אנונימית
שואל השאלה:
זה באמת לא קרה לנו
זה באמת לא קרה לנו
אנונימית
באותו הנושא: