9 תשובות
מה
למה שיהיה מביך
למה שיהיה מביך
שואל השאלה:
כי זה מוזר כזה לא?
כי זה מוזר כזה לא?
לא, פשוט תגידי לה, "היי ראית מה שלחתי לך אתמול?"
לא
לפעמים פשוט לא שמים לב להודעות או שפותחים ושוכחים מזה
לפעמים פשוט לא שמים לב להודעות או שפותחים ושוכחים מזה
שואל השאלה:
לא לא נראלי פשוט לא יגיד על זה כלום לא עדיף?
לא לא נראלי פשוט לא יגיד על זה כלום לא עדיף?
לא קריטי, זה בכל מקרה לא מביך
אין מה לחשוב על זה יותר מידי הכל טוב
כנראה לא שמה לב אם זה משהו שאת רוצה שהיא תראה פשוט תראי לה ואם זה לא כזה חשוב פשוט עזבי את זה
כנראה לא שמה לב אם זה משהו שאת רוצה שהיא תראה פשוט תראי לה ואם זה לא כזה חשוב פשוט עזבי את זה
תתנהגי כאילו לא קרה כלום...
קורה לי גם עם חברים, יש כאלה שרואים וחושבים שהגיבו על זה לא יודעת מה קורה שם
לא מביך, לא קרה כלום, תדברו
לא מביך, לא קרה כלום, תדברו
באותו הנושא: