10 תשובות
הם לא יצליחו להגיע עד לאיזור הצפון
כי זה רחוק מעזה
שואל השאלה:
הם ניסו?
ביקצר תעבור לעוטף ואז תהיה שמח שיש אזעקות
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני לא גרה בצפון גרה במרכז וככר היה לי אזעקות
מחכה לעוד
זה רחוק מאוד, ולמזלנו זה לא מגיע לשם צריך להגיד תודה
שואל השאלה:
אין להם כאילו יכולת?
כי זה רחוק מעזה ודי לפתוח פה מה ישלכם
כי זה רחוק מהם
הם יכולים להגיע לפי דעתי בעזרת החמאס