4 תשובות
שואל השאלה:
כן
אשמח לכנות
כן
אשמח לכנות
אנונימית
זהבסדר לתת ביקורת כנה? כאילו אם את בסדר עם זה, אני לא רוצה להעליב, לא שאני מתכננת, מקווה שהבנתי אותי
אם יהיה אפשר אשמח לעזור עם המוזיקה, אני מנגן באורגן(כמו פסנתר רק קטן יותר)
קשה לתת דעה ככה רק על המילים ךדעתי, כעיקרון קראתי הכל וזה נראה בסדר גמור - רק צריך מנגינה לשיר(מגיטרה, תופים, פסנתר או כל דבר אחר שנשמע טוב לך)
באותו הנושא: