26 תשובות
לא מוגזם בכלל
בשביל 4000 החברה הזאת צריכה להיות משהו מדהים ומיוחד. אחת לדור. אם זה המצב אז לא מוגזם
מוגזם רצח
אפ יש לך את הכסף והרבה מעבר אז אין סיבה שלא, חוץ מזה שאם תריבו אז יהיה לא נעים..
לי זה נראה ממש מוגזם
אם היא חברה ממש ממש טובה או "זהב" כפי שאת מכנה אותה אז לגמרי בסדר למרות שזה סכום כסף גדול אבל זאת בכל מקרה החלטה שלך אני בטוחה שהיא תשמח לקבל את המתנה
חיימשלי אחרי יב אתם לא תדברו כבר ואת תצחקי על עצמך כול החיים אם תקני לה משהו ב4000 סורי נוט סורי
שואל השאלה:
^האיש החכם מאוד- 8 שנים של חברות חזקה רצח ואף פעם לא היה לנו ריב רציני

מישהו לא נחמד- אני לא ביל גייטס אבל חסכתי מספיק בשביל זה, אני לא רואה אותנו רבות בזמן הקרוב

רוק לי- היא מתוקה ברמות וגם שנה שעברה היא לא הביאה לי משהו בשווי כזה אבל היא השקיעה במתנה מהלב

מדופרס- אנחנו אוטוטו שוכרות דירה יחד חחח
אנונימית
^^ אני באמת אומר לך דוגרי שכמה החברות שלכם חזקה וכמה שתגידו לעצמכן שלא תיפרדו בצבא ואחרי זה כבר הקשרים הופכים להיות מאוד שונים..את באמת רוצה לבזבז מהחסכונות שלך עליה? אם את רוצה לקנות באמצ מתנה יקרה את יכולה לקנות במקסימום מקסימום 1000 לדעתי שגם זה אובר דה טופ או לקחת אותה לאכול ודברים כאלה אבל ממש לא 4000
שואל השאלה:
^אוקיי, אני לוקחת את הדעה שלך ברצינות
אבל אני והיא ובמיוחד המשפחות שלנו בקשר טוב וחזק מאוד, אני לא רואה אותנו מנתקות קשר או משהו בקרוב

וגם אם הקשר שלנו ירד קצת, בינתיים היא באמת ילדה שהייתי עושה הכל בשבילה(הנסיכה הזו הצילה לי את החיים תרתי משמע, אבל עזוב אני משנה נושא)
בקיצורר הייתי מוציאה עליה גם 50,000 אם היה לי
אנונימית
תנסי לקחת כמה חברים משותפים ותארגני מתנה משותפת
אוקיי אם זה המצב את באמת מוזמנת לקנות לה פשוט לדעתי זה קצת מטופש אבל זאת דעתי.
היא זכתה שאת חברה שלה ;)
אז אם את מרגישה רצון להוציא סכום כזה תעשי את זה. רק תזכרי שאת לא יכולה לצפות לאותו יחס מהצד השני וקחי בחשבון כי זה הרבה כסף
אבל לא מוגזם לפי מה שאת מתארת
אם יש לך מעל הסכום הזה וזו לא הוצאה ככ גדולה בשבילך לכי על זה, בעניי זה מוגזם אבל אם חברה שלך שווה את זה למה לא
שואל השאלה:
^מדופרס- תודה 3> חחח

^האיש החכם מאוד- כמובןן אני אף פעם לא מצפה בכללי למתנות יום הולדת במיוחד מאנשים שקרובים אליי, כי כל עוד הם שם זה כל מה שמשנה לי :)

ronee- אין לך מושג כמה שאת/ה צודק/ת חחח מאחלת לכולם פה חבר/ה כמוה

להמחשה בלבד- בכללי זו עבודה ראשונה שלי אז אין לי באמת הרבה כסף(אני מקפידה לא לבקש מההורים) אבל אחרי שהילדה הזו הצילה לי את החיים המעט שאוכל לעשות זה לקנות לה את הדבר שהיא הכי רוצה כרגע חחח
ותודה שענית 3>
אנונימית
^יפה את פשוט נשמעת קסם של בן אדם
תקני לה, כסף תמיד אפשר להשיג חזרה והיא נשמעת חברה מדהימה :)
אנונימית
שואל השאלה:
אע תודה לכולם פה על המחמאות והתשובות חח 3>

^אנונימית- מסכימה מאודד
אנונימית
תקשיבי מתנה זה לא עניין של כסף אבל אם את יכולה להוציא 4000 שקל ולא יכאב לך ממש הכיס אז תוציאי אבל אם את מוציאה 4000 שקל וזה יתקע אותך במשהו אז לא אם אין לך את הכסף בצד אז תקני לה משהו שהיא באמת תאהב אולי בקצת פחות כסף
תלוי בנות כמה אתן אם אתן יחסית קטנות אז מוגזם ובכלל צריך לבקש אישור הורים לקנות לה טלפון

אבל אם אתן גדולות והיא חברה טובה ממש שלך הייתי חושב על זה בתנאי שיש לי את הסכום ומעבר לו בהרבה

אבל את צריכה לחשוב על זה שאם תריבו זה יצור מצב לא נעים בכלל

אם אתן גדולות הייתי ממליץ להחליף את זה בטיסה לכמה ימים ליעד זול יחסית בפחות מהמחיר של הטלפון
קצת מוגזם...
מוגזם רצח לדעתי
שואל השאלה:
^^^היא תעשה 17 אז היא לא תוכל לטוס עדיין, ואמרתי, אני חוסכת במיוחד בשבילה אז הכסף לא "יחסר" לי או משהו כי יש לי אפשרות לחסוך עוד
וגם אם נריב, המתנה באמת מגיעה לה אז לא אתחרט
אנונימית
שואל השאלה:
^עדיין.. היא לא בדיוק אדם של טיסות, היא כל הזמן חופרת שהיא רוצה טלפון אבל היא חוסכת בעצמה למשהו אחר (והיא תורמת הרבה אז לא נשאר לה ככ לעצמה)
אנונימית
היא יכולה לטוס לבד בגיל 17 עם הסכמה של ההורים אני טסתי לבד פעם ראשונה בגיל 12 אבל נראלי מותר לפי החוק מגיל 15-16