10 תשובות
בדרך כלל אחרי חודשיים בערך מתפרסמים ציונים אולי קצת פחות ואולי יותר
חודש וחצי חודשיים
שואל השאלה:
אוף אין לי כוח לחכות:(
אוף אין לי כוח לחכות:(
גם לי אין כח לחכות שישלחו כברר
שואל השאלה:
אני גם ממש מפחדת כי עשיתי אותו בחצי שעה והייתי ממש בטוחה בעצמי אבל במבט לאחור אני בטוחה שעשיתי טעויות
אני גם ממש מפחדת כי עשיתי אותו בחצי שעה והייתי ממש בטוחה בעצמי אבל במבט לאחור אני בטוחה שעשיתי טעויות
יש לך תשובות באתר של יואל גבע את יכולה לבדוק שם במה צדקת ובמה טעית ובערך לחשב כמה את תקבלי
שואל השאלה:
לא אני לא אוהבת
זה מכניס אותי ללחץ
אני אחכה לציונים
לא אני לא אוהבת
זה מכניס אותי ללחץ
אני אחכה לציונים
אין לך מה להילחץ תמיד אפשר לעשות מועד ב ויש לך גם את שנה הבאה
שואל השאלה:
אני לא חושבת שזה יהיה מספיק נמוך בשביל מועד ב אבל עדיין אני בלחץ אוף
אני לא חושבת שזה יהיה מספיק נמוך בשביל מועד ב אבל עדיין אני בלחץ אוף
אז תבדקי במה צדקת ובמה לא שתדעי בערך מה הציון ולא תיהיי בלחץ ותחכי זה רק ציון הכל טוב
באותו הנושא: