5 תשובות
אני מלשנית ואני יודעת את זה הבעיה היא שאין סיבה,זה לא כי אני רוצה לגרום סבל לאחרים. פשוט אם אני רואה משהו שהוא לא בסדר אז אני אספר למבוגר.
אנונימית
מה זה שהוא מלשין הופך אותו למלשין משהו שהוא ידע שאסור לו לספר ובכל זאת סיפר
אנונימית
עצם הבגידה בחבריו
הרצון לראות מישהו נופל ממה שהוא עשה
זה תלוי, יש דברים מעצבנים אבל צריך "להלשין" עליהם..
זה גם לא להלשין זה לדווח.
להלשין זה כאילו ילד לועס מסטיק בכיתה בשקט לא מפריע לך, אבל אתה עדיין אומר למורה סתם לעשות לו רע
לדווח זה כשפוגעים בך או במישהו אחר ועוד מקרים מסויימים
זה גם לא להלשין זה לדווח.
להלשין זה כאילו ילד לועס מסטיק בכיתה בשקט לא מפריע לך, אבל אתה עדיין אומר למורה סתם לעשות לו רע
לדווח זה כשפוגעים בך או במישהו אחר ועוד מקרים מסויימים
אנונימית
באותו הנושא: