9 תשובות
שואל השאלה:
^ אבל למהה, למה זה לא יכול לספור את זה? מצידי שלא יראה את השאלה אבל לפחות יוסיף לי פרחח
^ אבל למהה, למה זה לא יכול לספור את זה? מצידי שלא יראה את השאלה אבל לפחות יוסיף לי פרחח
אנונימית
אה רגע זה כדי שזה לא יגיע למשתמש כדי שלא יראו את ההיסטוריה של הפרחים , כאילו אפשר לראות על איזה שאלות קיבלת פרחים ואם את על אנונימי אז בעצם לא רואים מה ענית
וגם יש אנשים שהם שומרים על הפרחים נגיד יש להם 1000 פרחים או 666 פרחים או 420 יש מצב שהם רוצים שזה יישאר ככה אסטתי או משהו
וגם יש אנשים שהם שומרים על הפרחים נגיד יש להם 1000 פרחים או 666 פרחים או 420 יש מצב שהם רוצים שזה יישאר ככה אסטתי או משהו
אנונימי
תשאלי את המערכת אין תשובה^^
כדי שלא יהיו סטוקרים כנראה
היה לי חבר (עכשיו זה מאנונימי אני "האורגינל" תביני עוד רגע למה) כי הוא היה עושה לי סטוקינג תמיד על השאלות ועל התשובות ועל הפרחים וכאלה ואם נגיד אני אומרת לו לילה טוב ואז הוא שם לב שעלה לי המספר פרחים הוא יעלב כי הוא שם לב שהמספר עלה שאמרתי לו שאני הולכת לישון מבינה או נגיד מישהו אומר שהוא יפסיק להיות בסטיפס כי זה עושה לו רע ואז חברים שלו בודקים והוא בעצם שיקר קיצר משהו כזה זה רק תאוריה אבל
היה לי חבר (עכשיו זה מאנונימי אני "האורגינל" תביני עוד רגע למה) כי הוא היה עושה לי סטוקינג תמיד על השאלות ועל התשובות ועל הפרחים וכאלה ואם נגיד אני אומרת לו לילה טוב ואז הוא שם לב שעלה לי המספר פרחים הוא יעלב כי הוא שם לב שהמספר עלה שאמרתי לו שאני הולכת לישון מבינה או נגיד מישהו אומר שהוא יפסיק להיות בסטיפס כי זה עושה לו רע ואז חברים שלו בודקים והוא בעצם שיקר קיצר משהו כזה זה רק תאוריה אבל
אנונימית
שמתי הכל על אנונימי בסוף
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימיתת, תכתבי שנייה שלום מהפרופיל שלךך באלי לתת לך פרחח:))
אנונימיתת, תכתבי שנייה שלום מהפרופיל שלךך באלי לתת לך פרחח:))
אנונימית
שואל השאלה:
אני נגיד מפצה את האנונימיים, כשאני כותבת שאלה לא קשה או אישית, נגיד אם משהו זה אוברייטד אז הם כותבים לא בפרטי, ואני מביאה פרחים לראשונים ששולחים (אם הייתי יכולה הייתי מביאה לכולם אבל יש 5 פרחים לכל שאלה...)
אני נגיד מפצה את האנונימיים, כשאני כותבת שאלה לא קשה או אישית, נגיד אם משהו זה אוברייטד אז הם כותבים לא בפרטי, ואני מביאה פרחים לראשונים ששולחים (אם הייתי יכולה הייתי מביאה לכולם אבל יש 5 פרחים לכל שאלה...)
אנונימית
את ההסטוריה של הפרחים שלך אפשר לראות אז אם את באנונימי זה לא סופר את זה, אבל אם עשית עברה מסוג כל שהו זה שתהיה באנונימי לא יגן עליך כי זה לא יהיה 'נכון' לככה
לגמריי
אנונימי