4 תשובות
פתח תקווה לא מרכז כן
אני מאוד מקווה שבכפר סבא לא יהיה אין לי כוח לאזעקות זה סתם מלחיץ אותי רצח וזה יגרום לי עוד יותר לא להצליח ללכת
כן
מרכז כן
לא נראלי בפתח תקווה
לא נראלי בפתח תקווה
באותו הנושא: