2 תשובות
הפחד הכי גדול שלי, אני ממש מקווה שלא יקרא לי בעתיד
תלוי,אם את יכולה ליצור איתו קשר ולהגיד לו שאת מסכימה
בכל מקרה אל תיתני לאחיך להגביל אותך