5 תשובות
כן לכי
יום ראשון של השבוע אני חושב שכדאי אבל אם חסר מוטיבציה תעשי טבלת יתרונות/חסרונות תראי מול העיניים שלך ששווה
שואל השאלה:
רוצה ללמוד לבגרות בשלישי אבל
רוצה ללמוד לבגרות בשלישי אבל
באותו הנושא: