13 תשובות
תתלונני למורה, אבל היא לא שולטת בזה אין לה מה לעשות
תגידי למורה לעבור כיתה או שהיא מציקה לך
צריך לקבל אותה
אבל לבקש לעשות משהו
שואל השאלה:
אבל זה לא הוגן שכל פעם מפסידים בגללה
למה לא מפרידים אותם בכיתה נפרדת
אנונימית
תבקשי שיעבירו אותה לחינוך מיוחד או כיתה אחרת או משהו אז^
אנונימי
תכילי! לפחות תשתדלי
יש לי 2 בנות בכיתה שהן על הרצף,
ואני משתדלת כמה שיותר להכיל, להקשיב ולהיות סובלנית כלפיהן :)
זה לא תמיד קל, אבל הסיפוק שיש אח"כ של - עשיתי משנו טוב, והיא יצאה מרוצה. (ואפילו לא הייתי צריכה להתאמץ!! - זאת אומרת שכולם יצאו מרוצים)
תנסי לדבר איתה, לשתף אותה אני בטוחה שהמצב שלה יירגע/תביני אותו יותר ותדעי להתמודד איתו
לגבי שיעורי ספורט את יכולה באמת לדבר עם המורה שלך אני בטוחה שהיא תבין
בהצלחהה!! :))
אין מה להאשים אותה, זה לא בשליטה שלה.... והייתי מתרחק םשוט כי א, אני לא אוהב שצורחים עלי ב. לא בא לי לחטוף אש

מה שכן, אפשר גם לנסות להתידיד איתה, לפעמים בדיעבד אפשר להבין אותה כי כולם מתרחקים והיא בשולים אין פלא שהיא פגועה וכועסת עדין יש לה רגש ונשמה
תנסי להכיל אין מה לעשות זה לא אשמתה
^^^^
למה שהיא תהיה בכיתה נפרדת מסכנה.
את צריכה להבין שהיא גם בן אדם והיא לא צריכה לסבול ולהרגיש מרוחקת כי את לא אוהבת להפסיד בשיעור ספורט.
אני מבינה שזה לא תמיד קל להתחשב באחרים אבל את לא היית רוצה שיעבירו אותך לכיתה נפרדת כי אנשים אחרים טוענים שאת מציקה להם, נכון?
במיוחד כשאין לך מה לעשות לגבי זה^
שואל השאלה:
זה לא עניין של מציקה
זה צרכים מיוחדים מה
אנונימית
אם לא הפרידו אותה כיתה כנראה שמנסים לשלב אותה ושיהיו לה חיים טובים יותר.
תחשבי שכשהיא תגדל ותצא מהבית ספר, לא יהיה דבר כזה כיתה מיוחדת והיא הולכת לנסות להשתלב בחברה.

אני מבינה את התסכול וזה באמת יכול להיות ממש קשה לקבל, אבל זה משהו שהיא תהיה איתו כל החיים ואם אנשים לא יקבלו אותה בחברה לא יהיו לה חיים עצמאים והיא ממש תסבול.
אני ממליצה לך לנסות לשנות את הצורת חשיבה שלך, להבין שלשלב אותה בחברה שלנו זה משהו ממש ממש חשוב.