10 תשובות
יש שביתה
לי יש שביתה
אין לי :((
ולצערי הרב אני הןלכת
ולצערי הרב אני הןלכת
אין לי סעמק
אין שביתה, הולכת כרגיל
יש לי בגרות מחרתיים אזז
אני לא הולך בכל מקרה
אני לא
אני לא הולכת
יש לי מחר בגרות
באותו הנושא: