10 תשובות
יש שביתה
לי יש שביתה
אין לי :((
ולצערי הרב אני הןלכת
אין לי סעמק
אין שביתה, הולכת כרגיל
יש לי בגרות מחרתיים אזז
אני לא הולך בכל מקרה
אני לא
אני לא הולכת
יש לי מחר בגרות