13 תשובות
לפי מה שכתוב באתר מתגייסים זה חתיכת מסלול.
מסלול מאוד מעניין!
את יכולה להגיד מה הנתונים שלך ?
שואל השאלה:
אני דפר 90

ולא עשיתי בכלל מיונים לכלל חמן שזה מוזר אז אין לי מושג איך קיבלתי את הראיון הזה
את חייבת ללגת אליו זה מסלול שבסוף מייעד אותך ל8200 בוודאות וההכשרה שם שווה המון כסף באזרחות...
דפר 90 אומר הכול....
המסלול הינו בכלל חמ"ן אבל אם קיבלת דוך ראיון אליו זה מטורף!
מציע לך לא לוותר על זה וללכת בכול הכוח עליו...
עשית כלל חמן במתקן רמות וזימנו אותך לעוד מבחנים?
שואל השאלה:
כן אני כנראה אלך אליו כי אין לי האמת עוד מסלולים מעניינים אבל אין לי מושג מה עושים במסלול ואם הוא טוב אז אני מנסה למצוא כמה שיותר מידע עליו כי בקושי מופיע עליו דברים באינטרנט
שואל השאלה:
רגע מה אתה אומר את זה ממקור מוסמך או שאתה משער?
אם זה מייעד ליחידה 8200 זה באמת מטורף
אבל לפי מה שהבנתי זה תחת יחידה 81 שהיא גם מטורפת אבל בכל זאת איך זה מייעד ל8200?
איזה שפות את יודעת?
שואל השאלה:
וואי איזה מוזר
אני יודעת c, c++, c#, פייתון
wtf לכי על זה...
אני לומד גם מחשבים 10 יחל מגשימים לא רצו אותי לא יודע למה.ניסיתי לערער לא צלח
81 זה יחידה בתוך 8200 אם לא ידעת וזה אחת היחידות בין המסווגות שיש למודיעין להציע וגם אחת מהיוקרתיות שיש להם קיצר אל תוותרי תעשי טובה.
אגב תגידי ישלך ידע במחשבים?
שואל השאלה:
אה מה לא ידעתי ש81 זה זה בתוך 8200.
עכשיו אני יודעת שזו יחידה פסיכית אבל פשוט אני לא יודעת אם המסלול עצמו של יופיטר הוא טוב זה הקטע.
וידע במחשבים יש לי
אני מגמת מחשבים בבית ספר וגם נמצאת בתוכנית מגשימים
אני יודע בc# פייתון java