3 תשובות
אני לא קיבלתי ואני מתגייסת באוגוסט
אמרו שלפעמים גם שבוע לפני הגיוס יכולים לשלוח לך שיבוץ
אנונימית
אני לא קיבלתי אבל דחו לי למרץ אז זה הגיוני
גם הבנתי מילדים מהשכבה שלי ומחברים שגם הם לא קיבלו עדיין כולל נראה לי מישהי שמתגייסת גם באוגוסט
גם הבנתי מילדים מהשכבה שלי ומחברים שגם הם לא קיבלו עדיין כולל נראה לי מישהי שמתגייסת גם באוגוסט
באותו הנושא: