6 תשובות
פה פי מיליון יותר מעניין
באומיגל רק רוצים להביא ביד וזהו
^^ מחזקת
שואל השאלה:
אבל עדיף לדבר עם אנשים מאשר לכתוב לא ?
אנונימי
לא אני לא רוצה לראות בולבולים של אנשים בני 50
לא
פה יותר מעניין לרוב
אומיגל זה בולבולים מה אתה משווה חח