12 תשובות
לא
גם לא בשקל
גם לא בשקל
אנונימי
לדעתי לא, טעמתי וזה לא כל כך טעים ויותר משתלם לעשןת בבית עם גומי בטוסטר פי אלף יותר טעים
תלוי כמה עולה
תלוי בכמה
תלוי בכמה
יש לזה טעם של גלידה מסטיק משולב עם תרופה
סתם טרנד שלא שווה שקל
סתם טרנד שלא שווה שקל
זה כן טעים אבל לרוב יקר מדי, קניתי פעם אחת ויחידה ב10 וזה הספיק רק לטעום, לדעת איך זה, ולהמשיך הלאה.
אנונימי
טעמתי וזה לא שוות תמחיר זה טעם של הטופי הישן הזה של הילדות
הורוד
הורוד
אם זה חד פעמי אז אוקיי
אנונימי
שואל השאלה:
ב15 זה שווה?
ב15 זה שווה?
מיותר לאללה, סוכרית טופי שטוחה - מה ההתלהבות לא הבנתי
אם בוער בך לטעום תקני אבל זה לא משהו מיוחד
באותו הנושא: