2 תשובות
תקשיבי בתכלס אם לא למדת וקיבלת54 זה ממש טוב,אני חןשבת שאם תלמדי ו תשקיעי קצת תוכלי לקבל גובהה הרבה יותר,אין לך מה לחשוש
אם למדת ואת יודעת את החומר תהיי בטוחה שלא תיכשלי והכל טוב, אל תלחיצי את עצמך