7 תשובות
תתשתשי טיפה
ככה לא שמים תוחם עם גלוס, היא צריכה לטשטש טיפה זה נראה מוזר
תימרחי אותו קצת
שימי קודם את התוחם ואז את הגלוס ככה שהצבעים יתמזגו כזה וזה לא יראה מוזר
שואל השאלה:
מה ששמתי בקישור זה ככה או לא? יותר מידי תוחם?
מה ששמתי בקישור זה ככה או לא? יותר מידי תוחם?
אנונימית
קודם שמים תוחם ואז גלוס
שמים תוחם אחר כך גלוס ואז על זה צללית בהירה ותופחים על השפתיים עם האצבע וזה יוצא מושלם(ככה אני שמה את יכולה גם בלי צללית אבל עם צללית זה נראה קצת יותר טבעי)
באותו הנושא: