5 תשובות
גם לי היה כזה ועשיתי אקג אבל זה כנראה כאבים של התפתחות לא יותר מזה, זה גם תלוי בן כמה אתה...
שואל השאלה:
14
14
אנונימי
כןכן אחי גם לי לפני כמה חודשים היה את זה זה רק כאבי גדילה וזה עובר תוך כמה ימים וזה בריא והכל טוב אחי
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
אנונימי
אתה לא תקבל דום לב, וגם לא התקף לב. אתה בסדר גמור
באותו הנושא: