6 תשובות
שואל השאלה:
ואם לא כתוב אבל זה חצי ריק?
ואם לא כתוב אבל זה חצי ריק?
אנונימית
זה חוקי לגמרי כל עוד זה בושם שנועד ללקוחות שכתוב עליו טסטר, הבושם נקרא טסטר מהמילה test- מבחן, בוחן.
הקטע הוא שלהפך, את צריכה לנסות אותו כדי לבחון אם את אוהבת את הבושם כדי לקנות.
גם אם אין בכוונתך לקנות, עדיין מותר לך לשים.
הקטע הוא שלהפך, את צריכה לנסות אותו כדי לבחון אם את אוהבת את הבושם כדי לקנות.
גם אם אין בכוונתך לקנות, עדיין מותר לך לשים.
^^ אז כנראה שזה הטסטר של אותו הבושם והכל בסדר את יכולה :)
את יכולה אבל טסטר
אנונימית
מותר להריח אסור להתבשם
תשאלי את העובדים פשוט
באותו הנושא: