11 תשובות
חביתה
תנשנשי חטיפים
מה מסובך בטוסט?
זה הכי קל להכין^^^
זה הכי קל להכין^^^
חטיפים הכי טוב ופרח לי
שואל השאלה:
^רק כי אתה נחמד
^רק כי אתה נחמד
אנונימי
שואל השאלה:
^^טוסט זה קשה
^^טוסט זה קשה
אנונימי
האמת שלא אבל אוקיי^
שואל השאלה:
לא זה כן*^
לא זה כן*^
אנונימי
לך זה קשה..^
שואל השאלה:
^מסובך לי מדי טוסט
^מסובך לי מדי טוסט
אנונימי
טוסט
באותו הנושא: