53 תשובות
בגדול כן אבל תביא עוד לכל מקרה
כרטיס זה 40 2 80 פופקורן ושתייה גם 40 אם אני לא טועה אז נראה לי שכן
אנונימית
כרטיס בימינו זה 44 או 50 אפילו אני כבר לא זוכר, אז בערך 90 שקל, ואם את רוצה לקנות שם פופקורן ושתהיה זה עולה הון אפילו לכמות קטנה בקיצור לא יספיק
^^^לא ממש מדויק
וגם זה יכול להיות שונה במקומות מסוימים
עדיף להביא יותר מאשר להתקע
better safe than sorry
זה לא יספיק לפופקורן
אולי 200 מקסימום ישאר
במציאות הישראלית כנראה שלא יספיק. תלוי ממש בעיר שלך ובסניף..
לצערנו :(
תנסה להכין בבית אולי פופקורן ולקחת חטיפים וכאלה אם יש לך , זה ממש חוסך והאמת זה גם יותר כיפי ומשחרר כזה מניסיון
כנל שתייה- עדיף אפילו לקנות במקום אחר מאשר לקנות בקולנוע.. ממש יקר במקומות האלו :|
בהצלחה תהנוו

אהאה נזכרתי אולי תנסה מחר כי בחמישי יש הנחה של מפעל הפיס או משהו כזה וכרטיסים תמיד מוזלים באיזה 30 שקל אז אולי זה גם עם הקניה של הפופקורן וזה
איך לא יספיק?? חשבתי שזה עולה 20
43+43+או 47+47 לכרטסים ועוד מארז זוגי של פופקורן גדול ושני כוסות שתיה גדולות זה 63 שקל הכל ביחד זה בערך 157 או 149
מוגזם לגמרי. מזל שאני לא אוהב סרטים
למה כולם אומרים שלא יספיק?
כרטיס זה 50-40
אז נגיד 100 על 2
פופקורן זה 25 ושתיה זה 20 לשתים
יוצא בדיוק
כן, הייתי מביאה 150 והספיק לי (אם אתן משלמות.חצי חצי) אפילו נשאר לי עודף אבל תביאי 200 למקרה עם יחסר
אולי. אתה יכול לקנות שתיה בחנות אחרת ולקנות חטיף אחר בחנות אחרת או להכין פופקורן בבית.
לא חושבת
תלך לv.i.p ותקבל את הכל
לא
תהנו
ועדיף שתביא יותר אם שתביאו מהבית שתייה ופופקורן כי הכל יקר שם בטירוף
אם היא משלמת על כרטיס כן
אנונימי
לא חושבת שזה מספיק.. ואי עכשיו שאני חושבת על זה איזה יקר לאשכרה סרט בקולנוע
שתי כרטיסים זה 97 ופוקפורן גדול זה ניראלי 49 הז כן
תלוי איפה אבל כדאי להביא יותר
אמור להספיק
כרטיס רגיל לסרט עולה 47
פופקורן זה תלוי איזה גודל אבל כולם עוקפים את ה40 ומעלה וכפול שתיים זה לא מספיק
תביא 250 ליתר ביטחון
תביא פופקורן מאיזה חנות מבחוץ ושתיה מהבית לא שווה לקנות שם הם יקרנים ואתה יכל לחסוך מהם כסף
עם הנחה על כרטיסים כן, בלי לא.
זה תלוי בסרט
בכללי סרטים זה 40 שקל לאדם, אבל יש סרטים מסויימים שעולים יותר יקר נגיד שומרי הגלקסיה עלה 47 לאדם
אז תמיד עדיף להביא קצת יותר נגיד 200 כזה
כל כרטיס 20 לשניכם 40
פופקורן ושתיה 10 לכל אחד 20 לשניכם
קח 60 150 יותר מדי
אנונימי
^ איפה אתה גר שכלכך זול אצלך
בפתח תקווה
אנונימי
תלוי איזה סרט, אם זה איזה משהו פולולארי שהולכים אליו הרבה אנשים תתכונן לכך שכל כרטיס יעלה איזה 40 שקל
חבילת פופקורן בחוץ אשכרה עולה פחות מאשר בקולנוע אשכרה
תביא איזה 200 זה יספיק
תביאי חטיפים מבחוץ ואז זה מספיק
תביא 200 שיהיה כי שתי כרטיסים זה בין 80 שקל ל90 ותלוי איזה פופקורן אתה קונה
זה יפסיק ואתה לא חייב להביא עוד, זה בסדר גמור .
אבל אם באלך ללכת אחרי לאזשהוא מסעדה נגיד מקדונלדס עדיף להביא עוד מאה מאה חמישים
תעברו בסופר באזור של הפיצוחים מוכרים פופקורן טרי כמות פי 2 ממה שאתה מקבל בקולנוע וזה 6 שקל.
שמחתי לעזור
עדיף מתאיים
אל תסתפק רק ב150 שקל..
תביא יותר מקיסמום ישאר לך בכיס העיקר לא להישאר בלי כסף זה תמיד טוב לקחת עוד קצת
לפי דעתי זה בדיוק , יש הנחות לכרטיסים בפיס פלוס או כל מיני מקומות
כרטיסים זה בערך 100 ביחד
פופקורן ושתייה- 40 לכל אחד
ממליצה להביא 200 אפילו 250 למקרה ו
לא
כדי להביא יותר
למה לא לבדוק באתר שלהם?
כן גם חמצוצים וישאר עודף
לא, מקווה שלקחת יותר.
רק אני מביא פופקורן ושתיה מהבית חח?
ברור כל כרטיס עולה בערך40 כלומר 80 ואז נשאר 70 וכל פופקורן זה בערך 20 ואז נשאר 30 לשתייה שזה סבבה